M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136 1/35

Moderator: kubisz

M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136 1/35

Postprzez hovek88 » 29 wrz 2012, 00:21

Witam wszystkich.
Kilka dni temu otrzymałem paczuszkę z nowym wymysłem fabryki z chin :) Jak na Bronco przystało, wszystko trzyma się kupy i jest dość dobrze odwzorowane, a przynajmniej tak mi sie wydaje, a specem od Humvee nie jestem ;)
Jak juz mnie kolega kubisz uświadomił, M1114 raczej z CROWS II akcji nie widział, ale zawsze można poprzekładać kilka części i zrobić odpowiednia wersje M1151.

No to koniec mojego gledzenia i fotki zestawu :)

Obrazek
Obrazek


Kilka fotek instrukcji, na stronach gdzie przedstawiona jest konstrukcja systemu CROWS II
Obrazek
Obrazek
Obrazek


No i wypraski
Obrazek
(dodatkowa, mala wypraska z soczewkami do CROWSII)

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i extra z CROWS II
Obrazek

Pozdrawiam,
Mateusz

PS.
Jesi ktos ma jakies zachcianki na szczegółowe zdjecia to pisac... zrobie ;)


Po poniższym linkiem można znaleźć wskazówki, co należy zrobić, aby porawić błędy i uzupełnić braki zestawu:
http://humvee-models.com/viewtopic.php?f=14&t=1153
hovek88
 
Posty: 72
Dołączył(a): 18 wrz 2012, 01:14

Re: M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136

Postprzez hovek88 » 29 wrz 2012, 00:23

Jaaa... pierd.... poucinało mi zdjęcia :/ i od nowa skalować trzeba...
hovek88
 
Posty: 72
Dołączył(a): 18 wrz 2012, 01:14

Re: M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136 1

Postprzez kilkenny » 29 wrz 2012, 12:06

Kupowałeś u nas czy gdzieś na dalekim wschodzie? ile za niego zapłaciłeś?
Avatar użytkownika
kilkenny
 
Posty: 275
Dołączył(a): 21 gru 2011, 07:35
Lokalizacja: Błonie

Re: M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136 1

Postprzez kubisz » 29 wrz 2012, 13:33

Czyli krótko mówiąc to samo co w CB35080, zmienione kalkomanie oraz kosmetycznie blaszka i instrukcja, dodane trzy ramki (1 przezroczysta + 2 zwykłe) dla elementów CROWS, wszystko w innym pudle. Świetnie to wygląda, zresztą wszystkie trzy M1114 Bronco to klasa sama w sobie (oczywiście z pewnymi drobnymi błędami, powielonymi tu z CB35080). Dobrze, że pozostawiono wieżę GPK, bo przy CROWSie nie pasującym do tej wersji wciąż mamy kilka możliwości zbudowania tego modelu.
Mam nadzieję, że Bronco mnie zaskoczy M1114 USMC lub M1116, bo przyznam szczerze - ten zestaw mnie rozczarował.

Hovek - dzięki wielkie za in-boxa :piwo: Przy okazji - czy można prosić o zbliżenia karabinu M240B z obu stron?
Avatar użytkownika
kubisz
Moderator
 
Posty: 10569
Dołączył(a): 30 maja 2010, 20:50
Lokalizacja: Będzin

Re: M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136 1

Postprzez hovek88 » 29 wrz 2012, 17:44

kilkenny napisał(a):Kupowałeś u nas czy gdzieś na dalekim wschodzie? ile za niego zapłaciłeś?


Na dalekim wschodzie ;) zapłaciłem 35euro, tym razem miałem przesyłkę gratis (za kilkukrotne przesuwanie daty dostawy dość sporego zamówienia, na które czekam z 2 miesiące :/ ).

kubisz napisał(a):...

Hovek - dzięki wielkie za in-boxa :piwo: Przy okazji - czy można prosić o zbliżenia karabinu M240B z obu stron?


Spoko... dzisiaj wrzuce i zeskaluje te fotki...
hovek88
 
Posty: 72
Dołączył(a): 18 wrz 2012, 01:14

Re: M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136 1

Postprzez kilkenny » 14 cze 2013, 18:51

Zbliżenia karabinu M240B:
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
kilkenny
 
Posty: 275
Dołączył(a): 21 gru 2011, 07:35
Lokalizacja: Błonie

Re: M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136 1

Postprzez tmgh » 26 sie 2015, 09:28

Odgrzeje temat, ale czy z tego pudla da sie zrobic jakas sztuke uzywana bojowo? Najchetniej Afganistan, ale Irak tez moze byc. Ze musi byc bez CROWSa to juz wiem.
tmgh
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 sie 2015, 09:15

Re: M1114 Up-Armored Vehicle with CROWS II- BRONCO CB35136 1

Postprzez kubisz » 26 sie 2015, 09:50

W pudle masz wszystkie niezbędne elementy do zrobienia wieży GPK, a więc odpowiedź brzmi: tak, da się zrobić model sztuki używanej bojowo (z wieżą GPK).
Avatar użytkownika
kubisz
Moderator
 
Posty: 10569
Dołączył(a): 30 maja 2010, 20:50
Lokalizacja: Będzin


Powrót do Nowości i in-boxy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości