M998 Academy+M102 AFV 1/35 Pustynna Burza 1991

Moderator: kubisz

M998 Academy+M102 AFV 1/35 Pustynna Burza 1991

Postprzez Tomek » 31 sty 2011, 11:55

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Aliena nobis, nostra plus aliis placent ...
Tomek
 
Posty: 427
Dołączył(a): 07 cze 2010, 20:59
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: M998 Academy+M102 AFV 1/35 Pustynna Burza 1991

Postprzez kubisz » 31 sty 2011, 12:01

No i całkiem sympatyczny zestaw wyszedł :git: Fajnie wygląda zestawienie dwóch rodzajów kamuflażu.

O uwagach co do malowania haubicy wspomniałem w warsztacie. Podtrzymuję też swoje wcześniejsze zdanie - plandeka to najsłabszy punkt modelu. Trochę chyba rozjechały się koła haubicy?
Avatar użytkownika
kubisz
Moderator
 
Posty: 9709
Dołączył(a): 30 maja 2010, 20:50
Lokalizacja: Będzin

Re: M998 Academy+M102 AFV 1/35 Pustynna Burza 1991

Postprzez Tomek » 31 sty 2011, 12:07

Rozjechały się...Już poprawione.Zdjęcia robione bezpośrednio po zakończeniu warsztatu, na gorąco, póki pogoda za oknem na to pozwalała. Klej jeszcze niezbyt dobrze trzymał.Ale już jest OK. ;)
Aliena nobis, nostra plus aliis placent ...
Tomek
 
Posty: 427
Dołączył(a): 07 cze 2010, 20:59
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: M998 Academy+M102 AFV 1/35 Pustynna Burza 1991

Postprzez kubisz » 31 sty 2011, 12:16

Tomek napisał(a):już jest OK. ;)

No to OK :git:

Nabrałem ochoty na tą armatkę... Żeby jeszcze nie była taka droga...
Avatar użytkownika
kubisz
Moderator
 
Posty: 9709
Dołączył(a): 30 maja 2010, 20:50
Lokalizacja: Będzin

Re: M998 Academy+M102 AFV 1/35 Pustynna Burza 1991

Postprzez Peter 1410 » 31 sty 2011, 12:30

Bardzo ciekawy zestaw humvee plus haubica :git: :git: Spróbowałeś swoich sił z figurkami żołnierzy (fajnie wyglądają na pace i na przednich siedzeniach :git: )Model bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.Jaki następny humvee wjeżdża na Twój warsztat?
Avatar użytkownika
Peter 1410
 
Posty: 834
Dołączył(a): 31 maja 2010, 06:43
Lokalizacja: Świecie

Re: M998 Academy+M102 AFV 1/35 Pustynna Burza 1991

Postprzez Ludlego » 31 sty 2011, 16:10

Fajny model wyszedł :git: , jedynie co mi się nie podoba to ten ładunek pod plandeką. :bad:
Avatar użytkownika
Ludlego
 
Posty: 514
Dołączył(a): 11 lip 2010, 13:29
Lokalizacja: EPWA/EPRA czasmi ELLX

Re: M998 Academy+M102 AFV 1/35 Pustynna Burza 1991

Postprzez kamil83 » 03 lut 2011, 13:02

Ogólnie model wydaje się fajny. Ale:

-popracuj nad figurkami
-suchy pędzel zauważyłem,ale łosza nie, a szkoda
-siatka na róże wydechowej ( czy jak to się zwie) niedokładnie przyklejona
-kurzenie napaćkane byle gdzie, bez wiekszego ładu.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
kamil83
 
Posty: 459
Dołączył(a): 28 sie 2010, 15:29
Lokalizacja: Poznań


Powrót do Galeria

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron